Stikk deg fram og la kamera gå!

Har du vurdert om online video kan være et riktig skritt videre for deg og din bedrift? Eller har du lenge hatt lyst til å videoblogge, men føler terskelen er for høy?

Denne videoen har jeg laget som en utfordring til deg som er leder.

Online video er en av de mest effektive markedsføringskanalene på nett. Bruk denne muligheten til å bli mer synlig og bygge en tettere relasjon til kunder, samarbeidspartnere og følgere.

 

Trenger du hjelp til å lage gode manus og bli en levende og trygg formidler foran kameralinsa må du gjerne Ta Kontakt!

Dersom du ønsker å lage videoblogger på egenhånd kan jeg også hjelpe deg. I løpet av èn dag kan jeg lære deg/dere det grunnleggende dere trenger å vite for å lage «one take videoer», slik jeg gjør når jeg videoblogger. Da definerer vi identitet, fokuserer målgruppen, spisser budskapet, trener foran videokameraet, og jeg viser hvordan du/dere kan ta opp enkle videoer.

Dersom du trenger hjelp til å produsere proffvideoer, setter jeg deg/dere gjerne i kontakt med videoprodusentene jeg jobber med.

Eva-Charlotte Stenset

Bruker du en fagmann er utstyret langt mer avansert enn om du skal gjøre dette selv. Bak dette kamerat står Ketil Skogheim til vanlig. Ustyret jeg bruker selv er enklere og fungerer fint til små videoblogger og andre små snutter.

 

Nå vil jeg at du skal legge fingrene på tastene og dele med oss:

  • Bruker du video på dine personlige nettsider, eller bedriftens nettsider?
  • Kunne du tenke deg å bruke video, og hva stopper deg?
  • Hvilken effekt tror du online video kan ha på markedsføring av deg og produktene dine, og i dialog med kunder og samarbeidspartnere?

Jeg svarer på alle kommentarer, og er alltid like spent på å høre dine erfaringer!